CEO, kapitán týmu

Inna Veřmiřovská

Inna je zodpovědná za strategické směřování Kreemy, naplňování stanovené vize i dílčích cílů. Dohlíží, aby všechny procesy byly nastaveny maximálně efektivně a aby výstupy klientům dosahovaly té nejvyšší úrovně. Stará se o spokojenost týmu a profesní i osobní rozvoj jeho členů.

Věří, že vše musí dávat smysl zejména z pohledu podnikatele / majitele firmy a že marketing má především podporovat business. Disponuje bohatými zkušenostmi z obchodu, díky čemuž se jí daří marketing a obchod efektivně propojovat. Hledá nejefektivnější cesty pro růst firmy se zaměřením na požadovaný výsledek.

Zkušenosti získala především jako exportní manažerka, kdy vytvářela marketingovou a obchodní strategii expanze firmy na zahraniční trhy, a dále v nadnárodní společnosti Maresi, kde rozvíjela z businessového a marketingového pohledu non-food značky.

Co byste měli o Inně vědět: Mluví pěti jazyky, ale jsou dny, kdy se neumí vyjádřit ani v jednom.

Marketing & Creative Strategist 

Michael Lansdorf 

Michael má na starosti budovaní značek, které vydrží a zaujmou. Rozvíjí jejich potenciál a dopomáhá obchodním partnerům zvýšit prodeje tím, že vytvoří trefnou marketingovou strategii.

Michaelova hlavní silná stránka je nápaditost a cit pro trendy. Proto si nejvíce rozumí s podnikavými lidmi. Také ovládá analytické myšlení, má silné mezinárodní zkušenosti a smysl pro zodpovědnost. Rád si stanovuje nové cíle a těch se drží, dokud nejsou s výsledkem všichni spokojeni.

Slabé stránky: Je to trochu Francouz, než si ho zamilujete, budete si klást hodně otázek.

Kde se můžete potkat s jeho prací: Michael působil dva roky jako Brand manažer v sídle Citroenu v Paříži, následně byl 5 let zodpovědný za rozvoj nového brandingu prodejen. S jeho prací se tedy setkáte na pobočkách Citroenu po celém světe, ale hlavně v Paříží, Indii, Maroccu a Amsterdamu, kde naleznete největší investory do nových inovativních konceptů. Také byl silně zapojen do celkové vizuální identity Citroenu, se kterou vyhrál několik prestižních cen.

Co byste měli o Michaelovi vědět: Il peut faire plus qu´un café. Et il vous felicite d´avoir pensé au traducteur de langue. C´est astucieux.

Marketing & Creative Strategist 

Zuz Ederová 

Zuz má na starosti strategický rozvoj značek a produktů. Její prioritou je, aby veškerá propagace stála na pevných základech a byla tak maximálně efektivní. Dohlíží také na celkovou konzistenci značky.

Silnou stránkou Zuz je koncepční myšlení. Rozumí si s daty a VŠE analyzuje. To je někdy únavné a otravné pro ni i okolí, ale nutí ji to hledat řešení, která dávají smysl. A díky jejímu kreativnímu duchu jsou navíc neotřelá a mají potenciál zaujmout.

Kde se můžete potkat s její prací: Zuz měla na starosti strategický rozvoj značek Vinea a Kofola, byla odpovědná za jejich 360° komunikaci. Můžete se tedy podívat na TV reklamy, které byly tvořeny pod její taktovkou. Stojí také za kompletním rebrandingem obou těchto značek. Její práci tedy můžete vidět pokaždé, když se podíváte na etiketu.

Co byste měli o Zuz vědět: Nikdy nedopíjí čaj a když přemýšlí, hrozně se u toho mračí.

PPC & Online Marketing Specialist  

Tereza Valentová  

PPC & Online Marketing Specialist

Tereza je specialistka na PPC kampaně a výkonnostní marketing. Stará se o kampaně v Google Ads, Skliku, Facebooku a dalších kanálech. Mimo to má na starosti i e-mail marketing, tvorbu mailingových kampaní a jejich rozesílku.

Její silnou a zároveň i slabou stránkou je upřímnost. V pracovním světě je tou silnou stránkou hlavně naslouchání a nadhled, který je důležitý zejména při tvorbě marketingových plánů.

Kde se můžete potkat s její prací: Tereza si prošla prací v PPC agentuře, několik let pracovala přímo v Seznam.cz na Skliku a také byla in-house specialistou ve vzdělávacím institutu GrowJOB. S její prací se můžete potkat v rámci skupiny #HolkyzMarketingu, pro kterou školí výkonnostní marketing a je také i mentorkou.

Co byste měli o Tereze vědět: Je milovník kávy a dobrá V60 ji dokáže zlepšit den.

Graphic Designer 

Kateřina Tomsová   

Kate v Kreemě tvoří grafiku napříč všemi společnostmi v portfoliu firmy. Denním chlebem je jí kreativní grafika, design značek a vizuální komunikace, ale ani sazba tiskovin a korporátních dokumentů jí není cizí. Baví jí hledat harmonii mezi písmem a obrazem.

Má na svědomí novou podobu loga společnosti VICOM, vizuální identitu společnosti ISC, Prime Call i identitu samotné společnosti Kreema. Významně posunula vizuální komunikaci vinařství Wilomenna a Dobré Vinice. Chystá další velké projekty.

Její předností je kombinace kreativního a technického myšlení. Zvládá mít na stole umělecký nepořádek a hledat tužku, kterou má za uchem, půl dne. Ale pracovní náležitosti má vždy uspořádané v tabulce a vyznačené barevně.

Kde se můžete potkat s její prací: Kate je grafička s několikaletými zkušenostmi z velkých českých firem, jako je Luxor nebo Albi, kde si prošla různými odvětvími statické grafiky, sazbou i designem dárkových předmětů. Její autorské digitální kresby Michaela Jaggera a Davida Bowieho v nadživotní velikosti můžete vidět v Paláci knih Luxor na Václavském náměstí, kde je jimi vytapetovaná zeď ve vinylovém koutku.

Co byste měli o Kate vědět: V žilách jí z poloviny koluje divoká maďarská krev. Miluje kávu, červené víno, dobrý rum, polévky a vůni papírové knihy. Je posedlá žirafami a ananasy!

Marketing & Social Media Specialist 

Kateřina Zwingerová 

Kačka je žena mnoha talentů, má pod palcem veškeré marketingové aktivity vinařství WILOMENNA a DOBRÁ VINICE od strategického plánování až po kreativu, vytváří obsahovou strategii pro sociální sítě svěřených značek a občas zabrousí i do prostředí copywritingu.

Její silnou stránkou je cit pro detail a schopnost nalézat funkční řešení i v krizových situacích. Do kterých se díky skvělému project managementu prakticky nedostává. 🙂

Nemá ráda tabulky na tabulky a konferenční hovory o ničem. A taky všeobecně přijímaný koncept časoprostoru, který moc nezvládá dodržovat.

Kde se můžete potkat s její prací:  Stačí se podívat třeba na web nebo sociální sítě WILOMENNA. Nebo na etikety k 30letému výročí DOBRÉ VINICE. To vše vznikalo pod Kaččinýma rukama a jejím pečlivým dohledem. Kateřina začala svou pracovní kariéru v neziskovém sektoru, kde byla součástí projektu mezigeneračního centra Julie a nadace Sféra 21.

Co byste měli o Kačce vědět: Když zrovna nenahání konverze a followers, tak nejspíš nahání kilometry na některé z disciplín triatlonu.

Web Designer & Social Media Specialist 

Veronika Martinů

Veronika se zaměřuje na tvorbu webových stránek, e-shopů a správu sociálních sítích. Velmi ráda vytváří zajímavý content na sociální sítě. Uplatňuje tak svou orientaci v trendech online světa, kreativitu a znalosti v tvorbě jednoduché grafiky.

Silnou stránkou Veroniky je její všestrannost. Má silné estetické cítění, které doplňuje o technické znalosti. Veronika vám tak dokáže vytvořit z prázdné stránky funkční, moderní web, kterým se můžete prezentovat svým klientům a potencionálním zákazníkům.

Kde se můžete potkat s její prací: Veronika má za sebou řadu úspěšných projektů, včetně nového e-shopu pro značky Dobrá Vinice, WILOMENNA nebo ISC Communication.

Co byste měli o Veronice vědět: Její největší láska je její kocour jménem Rudolf.

3D & Graphic Designer

Mirek Novotný

Mirek tvoří design, který zaujme na první pohled a je vizuálně funkční i z dlouhodobého hlediska.

Jeho silnou stránkou je, že se umí vcítit do kůže klienta. Nad grafikou ale vždy přemýšlí i z pozice koncového spotřebitele a s ohledem na její budoucí funkčnost. Výsledkem tak je nadčasový design, který předčí klientovo očekávání a který rezonuje se zákazníkem, jehož očím je primárně určen. Mirek tak dokáže vytvořit efektivní vizuální identitu celé značky, která působí moderně a je dlouhodobě funkční. Rád se graficky vyřádí i na produktovém designu. Jeho „majstrštyk“ je ale 3D grafika. Mirek vizuálně nasimuluje, jak bude váš produkt vypadat v obchodě, jak uvidí váš zákazník kampaňové materiály v místě prodeje nebo na outdoorových plochách a cokoliv dalšího, co vám přijde na mysl. I když to bude v reálném světě neproveditelné. Třeba jak vám létající UFO doveze pizzu.

Slabší stránkou může být, že Mirkova kreativita nezná hranic. Chtele-li se držet spíše při zemi, je třeba ho včas přibrzdit.

Kde se můžete potkat s jeho prací: Mirek vytvořil kompletní identitu společně s UI/UX designem aukčního portálu Artslimit.cz a má na starost jeho semestrální kampaně. Je autorem vizuální identity Letního Salonu Kodl Contemporary roku 2019 a 2020 včetně veškeré kampaňové grafiky. Vytváří 3D grafiku pro Happease.me. Mirek též realizoval kompletní vizuální identitu Solverity, perspektivní IT firmy ze skupiny FWG atlantiso.


Co byste měli o Mirkovi vědět:
Mirek má francouzskou jižanskou povahu, takže si rád dlouze popovídá a dá kávičku. Má rád whiskey, tenis, golf a trampování. Říká se o něm, že je to člověk do nepohody.

PR & Media Manager 

Eva Polívková

Eva se věnuje oboru public relations už 15 let. Má bohaté zkušenosti z oblasti lifestylových i oborových médií. Specializuje se na celebrity PR a influencer marketing. Hlavním cílem její práce je maximalizace zviditelnění klienta napříč všemi kanály, hledání příležitostí a vytváření nových propojení a cest.  

Svoji práci dělá s láskou, což je vždy vidět na výsledku. Zná perfektně mediální prostředí a má široké portfolio kontaktů. Díky své povaze se těší i nadstandardním vztahům s novináři a známými osobnostmi. 


Co byste měli o Evě vědět:
Před vybalením kufrů ji její skvělá rodina vždy nechá chvíli pracovat, než promění hotelový pokoj ve správný rodinný zmatek.

CTO

Robert Mikšík

Robert je specialista v oblasti webových technologií. Baví ho vytvářet digitální produkty, které nejen vypadají dobře, ale hlavně plní svůj účel a dodávají zákazníkům příjemný uživatelský zážitek. 

Od mládí ho zajímal svět počítačů, a proto vystudoval střední školu výpočetní techniky se specializací na počítačové sítě. Dále pokračoval studiem na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde získal další zkušeností a naučil se propojovat světy IT a byznysu.  

Z tvorby jednoduchých programů postupně přešel na návrh a realizaci komplexních řešení – například nemocničního systému. 


Co byste měli o Robertovi vědět:
Najdete ho buď sedět u kódu a dobrého čaje, nebo za pianem u Beethovenovi sonáty č. 14 cis moll.